Webináře Červen

Naše pracovní návyky se v poslední době radikálně změnily a začali jsme naplno využívat nástroje pro vzdálenou práci. Aby z toho nebyl zbytečný chaos, nebo dokonce katastrofa, je tyto nástroje nutné zabezpečit, efektivně využívat a provozovat.

Jak na to Vám poradíme ve dvou webinářích, které jsme pro Vás připravili na červen.

Bezpečný home office v příkladech

17. 6. 2020
10:00 – 11:00

Cena: ZDARMA

Zaměříme na praktické kroky, které se nesmí opomenout v případě, že Vaše společnost umožňuje práci z domova. Jedná se o hlavní prvky bezpečnosti, které jsou nezbytné pro bezpečnou domácí kancelář, pro zabezpečení práce uživatelů, k ochránění firemního prostředí a k úplnému zabezpečení dat. Webinář bude veden jako sada ukázek skutečných scénářů, nástrojů a informací pro práci se zabezpečením dat.

Obsah:

  • Představení bezpečnostního checklistu – minimální varianta,
  • Ukázka funkčního prostředí splňujícího bezpečnostní checklist,
  • Příklad zabezpečené práce z domova z pohledu uživatele,
  • Příklad zabezpečené práce z domova z pohledu správce IT,
  • Příklad zjednodušené architektury zabezpečení,
  • Dva praktické scénáře,
    • Jen s technologiemi Microsoft a Microsoft 365,
    • Druhý v kombinace Microsoft a Fortinet Security Fabric,
  • Závěrečná diskuze.

Přednášející:

Ladislav Šolc – několik let působil jako konzultant, následně pracoval v Microsoftu, kde se specializoval především na oblast IT bezpečnosti. Od roku 2008 je spolumajitelem společnosti Mainstream Technologies, kde působí jako Managing Partner a věnuje se strategickému směrování, rozvoji nových služeb a budování týmu kybernetické bezpečnosti.

Jak využívat Microsoft 365 včetně Microsoft Teams
i po skončení plošného home office

24. 6. 2020
10:00 – 11:00

Cena: ZDARMA

Díky koronaviru spousta firem nasadila Microsoft 365 nebo Teams narychlo. Během workshopu se dozvíte, jak můžete své aktuální řešení posunout dál, aby Vám bylo ku prospěchu i po skončení první větší vlny home office. Poradíme, jak lépe doladit a zabezpečit prostředí, a jak přehledněji využívat aplikaci Teams. Budete lépe připraveni na případnou druhou vlnu home office nebo na rozhodnutí zaměstnavatele rozšířit práci z domova.

Obsah:

  • Efektivní správa M365 – firemní identity, synchronizace s on-premises řešením, sdílení dokumentů ve společnosti i mimo ni, Conditional Access, nastavení politik,
  • Nastavení Microsoft Teams – jaké metodiky a názvosloví používat včetně ukázky základních scénářů,
  • TOP 5 triků pro pokročilejší používání Teams.

Přednášející:

Dušan Řezníček – nadšenec do světa cloudových služeb nejen Microsoftu. Posledních několik let se u zákazníků věnuje zavedení a migracím on-premise řešení do Microsoft 365. V Mainstreamu vede tým Microsoft 365 Infrastructure a zastává pozici architekta.

Ondřej Kužela – cloudovým službám Microsoftu se věnuje několik let. V poslední době se zaměřuje především na správné přijetí Teams a ostatních služeb koncovými uživateli, kterým pomáhá s mapováním pracovních procesů na jednotlivé nástroje. V rámci Mainstreamu vede tým cloudových adopcí.