O365 Týmová spolupráce a komunikace

Díky několikaleté specializaci, našim znalostem a zkušenostem z největších projektů v ČR i v zahraničí, jsme připraveni zrealizovat klíčové projekty pro moderní komunikaci a spolupráci u našich zákazníků. Projekty realizujeme od konzultací až po dodávku celého řešení na klíč, působíme také na straně zákazníka (např. u projektů řízených a dodávávaných přímo ze strany dodavatele) a prostřednictvím našich projektových manažerů a architektů zajištujeme hladký průběh projektu.

Základní stavební kameny O365

 
Stavební kameny každého O365 projektu: bezpečnost a správa identit, soulad s vnějšími a vnitřními předpisy, koncová zařízení, pravidla používání, komunikace a adopce, scénáře využití, aplikace a jejich integrace, provoz a podpora.
Active directory

Přínosy pro zákazníka

  • Zkušený a znalý tým pro všechny oblasti „stavebních kamenů“
  • Vlastní metodika pro nasazení platformy O365
  • Zkušenosti z nejvýznamnějších migračních a implementačních projektů
  • Realizace projektu od technické konzultace po dodávku na klíč
  • Řízení projektu naším projektovým manažerem

Produktový list

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Moderní spolupráce

 
Vlastní implementační metodologie nám umožňuje minimalizovat objem custom vývoje a zaměřovat se na oblasti budování intuitivního uživatelského rozhraní, integrace a procesní compliance. Nosným principem pro sdílení obsahu je pak koncept Search Driven, kdy pomocí předdefinovaných dotazů distribuujeme nejaktuálnější a nejpopulárnější obsah směrem k uživatelům. Pro podporu týmové spolupráce využíváme posledních trendů a technologií.
Active directory

Přínosy pro zákazníka

  • Moderní a přívětivé uživatelské rozhraní intranetu
  • Omezení duplicitního ukládání obsahu
  • Možnost nasadit intranet v cloudu, on premise, nebo v hybridním scénáři
  • Vybudování firemní znalostní databáze
  • Low code přístup pro zajištění dlouhodobé udržitelnosti portálu

Produktový list

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Business aplikace

 
Mezi základní stavební kameny pro vývoj efektivně fungujících aplikací patří: Integrace (aplikace si načtou data z externích systémů), Formuláře (moderní UI pro uživatelskou přívětivost), workflow (zajištění procesní compliance), reporting (měření efektivity procesů a mobility (možnost pořídit záznam z libovolného zařízení). Namísto hotových balíčků nabízíme prověřené platformy, které umožní vystavět jednoduché i profesionální agendy, které si klienti dovedou spravovat sami.
Active directory

Přínosy pro zákazníka

  • Budování Paperless center s možností vlastní správy a realizace rozvoje klientem
  • Integrace formulářových aplikací na interní/externí zdroje dat
  • Jednoduché nastavení vlastního vzhledu pro počítače/mobilní zařízení
  • Příprava pokročilých workflow (schvalování, zápisy do podnikových systémů)
  • Měření výkonnosti procesů pomocí reportů

Produktový list

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Intranet Governance

 
Každá aplikace, technologie či platforma vyžaduje pravidla pro její správu a využití – jen tak lze vybudovat dlouhodobě udržitelné prostředí pro týmovou spolupráci a komunikaci. Tým našich specialistů si během svého působení prošel bezpočtem velkých projektů, které determinují Best Practices pro oblasti správy obsahu, řízení vývoje a realizace provozní údržby portálu. Governance modely byly implementovány do různých prostředí (on premise, cloud) a v různých organizacích (lokální, mezinárodní).
Active directory

Přínosy pro zákazníka

  • Procesní zajištění kompetenčních center pro týmovou spolupráci
  • Governance pro prostředí on premise i cloud
  • Procesní a technický model řízení vývoje v intranetu (typy aplikací, způsoby schvalování)
  • Pravidla pro globální správu obsahu (centrální metadata, typy obsahu apod.)
  • Nastavení procesů správy a údržby prostředí intranetu

Produktový list

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Expertní kompetenční centrum

 
Interní kompetenční centrum tvořené našimi specialisty je připraveno nabídnout Vám své praktické zkušenosti a pomoci Vám přestát období implementace nejnovějších technologií. Naši specialisté jsou připraveni nastoupit k Vám a pomoci zhodnotit vhodnost implementace nových služeb a nastavit proces adopce nových technologií s ohledem na specifika prostředí Vaší organizace.
Active directory

Přínosy pro zákazníka

  • Tým Mainstream disponuje špičkovými odborníky na jednotlivé služby O365
  • Sestavení interní Roadmapy adopce služeb O365
  • Pravidelné technické workshopy popisující trendy a novinky
  • Zaškolení interních pracovníků
  • Nastavení provozního modelu O365

Produktový list

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Reference

 

Zaujala Vás naše nabídka

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Chcete Nás slyšet