Support Engineer [Exchange / Sharepoint / SCCM / Office365]

V Mainstreamu se primárně orientujeme na kvalitu. Jak v implementacích, tak i v rámci podpory. Naše oddělení supportu drží 24×7 L2/L3 podporu u velikých zákazníků (Ahold, Eurovia, Metrostav, GSA) a pomáháme tam, kde interní IT týmy už nevědí kudy kam.  Supportní tým si drží vysokou technologickou úroveň a je veden skvěle technicky i lidsky fundovaným lídrem.

Zákazníci nám přibývají a tím pádem potřebujeme posílit tým podpory o čtyři specialisty s primárním zaměřením na technologie SharepointSCCM Exchange Office 365.

Veďte svého zákazníka a řiďte kvalitu

Jako člen supportního týmu dostanete přidělené 1-2 zákazníky, kterým budete dělat support v daných technologiích. Je to skvělá příležitost naučit se pracovat lidsky s týmy u zákazníka a vést je k správným a kvalitním řešením. Kvalita a expertíza je to, za co si nás zákazníci platí.

Tým & Komunikace

Na supportu je to hlavně o komunikaci mezi jednotlivými členy týmu. Kluci, kteří už tam jsou, denně debatují např o tom, jak vyřešit nějaký zákaznický problém nebo jak připravit skript k automatizaci migrace. Petr (team leader) často s kluky prochází možná řešení, doptává se a nechává je přicházet s vlastními variantami řešení.

Certifikujte se

Supportní tým hodně sází na vlastní rozvoj. Při nástupu s vámi Petr nastaví váš individuální kariérní plán na rok, ve kterém budete mít za úlohu složit přibližně 3-4 certifikace. V rámci Mainstreamu nyní vznikají kompetenční komunity se zaměřením na jednotlivé technologie, co je u nás další paralelní cesta vzdělávání.

Kdo je Support Engineer a co dělá

Není to konzultant, jedná se o technického specialistu – experta technické podpory, který nepracuje systémově na projektech, ale reaguje na směs různorodých požadavků/ticketů. Například:

  • Upgrade aplikací
  • Změny v IT prostředí vzhledem na požadavek zákazníka
  • Jednodušší implementace
  • Denní řešení ticketů

Práce na supportu pak reálně vypadá takhle:

  • Podpora aplikací, serverů a řešení na platformě Microsoft
  • Troubleshooting problémů, návrh a realizace řešení
  • Komunikace se zákazníky a zpracování jejich požadavků
  • Tvorba dokumentace
  • Zajišťování technické podpory systémů a odstraňování chyb
  • Interní testování
  • Spolupráce na firemních projektech

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Administrace Windows Serveru + Active Directory (ideálně 3 roky a více)
  • Exchange/SCCM nebo Sharepoint Online nebo Office365 na admin/implementační úrovni
  • Komunikativnost, abyste se byli schopni bavit ze zákazníky
  • Odpovědnost – „když je někdo odpovědný za splnění konkrétního úkolu, tak ten člověk musí umět zařídit, že se to stane“
  • You need to speak English
  • Zkušenost z větších projektů, ideálně u velkých zákazníků, výhodou

Nabízíme

  • Stabilní zázemí, každodenní ruch, sdílení know-how
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo spolupráce na živnostenský list
  • Perspektivní, zajímavou a odpovědnou práci
  • Adekvátní finanční ohodnocení dle zkušeností uchazeče (fix+bonus)
  • Zaměstnance benefity a firemní akce
  • Mobilitu a home office
  • Flexibilní pracovní doma a přátelský kolektiv
  • Roční kariérní stezku – certifikace a plán rozvoje
  • Odborné certifikace společnosti Microsoft
  • Pracoviště v moderních kancelářích v atraktivní lokalitě Prahy 4 – Pankrác s výbornou dostupností autem i MHD

Máte zájem o tuto pozici, kontaktujte nás

* takto označená pole jsou povinná

Tak co na to říkáte? Líbí se vám to?

Super, napište nám. Do 2 dnů vám zavoláme a radi se s vami setkáme. Možná to bude začátek naší nové společné cesty.

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Chcete Nás slyšet