Recepční/Back Office Assistant

O divadle se říká: „Žádná role není malá role“. A o této pozici to platí dvojnásob. Do našeho týmu začínáme hledat novou kolegyni/kolegu, která/ý se postará o chod recepce a zajistí našim zaměstnancům podporu v oblasti Back Office.

Naše stávající Back Office Asistentka Klára se interně přesouvá na jinou pracovní pozici v Mainstreamu. Proto hledáme aktivní, spolehlivou, pečlivou a milou posilu, která si od Kláry převezme od Nového roku Back Office agendu. 

Mainstream je pohodová parta lidí

Jsme techničtí experti. Jsme lídři v oblasti nasazování Microsoft technologií. Pracujeme pro banky, ve farmacii nebo stavebnictví. Jsme fakt dobří v tom, co děláme, a baví nás to. Tím spíš potřebujeme pomoct s těmi netechnickými věcmi, které jdou lépe někomu jinému. Najdeš u nás pohodové lidi, kteří si na nic nehrají a čas od času od Tebe budou potřebovat pomoct v provozních záležitostech. 

Co Tě čeká a nemine:

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře a recepce (provozní doba od 8:30 do 17:00)
  • Přijímaní návštěv a zvedání telefonů
  • Péče o doplňování zásob v kuchyňce a také o tiskárny, aby v nich nechyběl papír a tonery
  • Objednávání kancelářských potřeb, kurýrních služeb, občerstvení aj.
  • Administrativní podpora zaměstnanců
  • Přepisování dokumentů, digitalizace dokumentů, zakládání smluv
  • Evidence daňových dokladů do interního systému
  • Správa vozového parku (evidence, dokumentace, servis vozidel apod.)
  • Kontrola knih jízd a kalkulace měsíčních výdajů za pohonné hmoty
  • Úzká spolupráce s managementem (zařizování letenek, ubytování, dopravy)
  • Operativní provozní úkoly

Jak si Tě představujeme

  • Máš rád/a lidi
  • Záleží ti na tom, aby byli lidé kolem tebe spokojení
  • Jsi pozitivní a takřka nic tě nerozhodí
  • Zodpovědnost, pečlivost, smysl pro detail, samostatný a proaktivní přístup
  • Umíš napsat email, který má hlavu a patu
  • Zkušenosti v administrativě a povědomí o financích
  • Základy účetnictví by se hodily, ale pokud neumíš, rádi naučíme, není to nic těžkého
  • Baví tě organizovat věci a zvládáš jich řídit víc najednou
  • Není ti cizí práce s počítačem a daty (Excelu, Wordu a Powerpointu)
  • Mluvíš anglicky
  • Rád/a se učíš novým věcem

 

Nabízíme

  • Zaměstnání ve stabilní a inovativní české IT společnosti
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Práci, ve které se nebudeš nudit a v níž se toho hodně naučíš
  • Dobré ohodnocení + balík benefitů
  • Tým špičkových expertů kolem sebe
  • Příjemné kanceláře na metru Pankrác

Máte zájem o tuto pozici, kontaktujte nás

    * takto označená pole jsou povinná

    Nabídka zaměstnání

    Společnost Mainstream Technologies, s.r.o. rozšiřuje svůj odborný tým o následující pozice:

    Tak co na to říkáš? Líbí se ti to?

    Super, napiš nám. Do 2 dnů ti zavoláme a radi se s tebou setkáme. Možná to bude začátek naší nové společné cesty.

    Kontaktní formulář


      * takto označená pole jsou povinná

      Chcete Nás slyšet