Professional Services Consultant

V Mainstreamu se primárně orientujeme na kvalitu. Jak v implementacích, tak i v rámci podpory. Naše oddělení Professional Services drží 24×7 L2/L3 podporu u velikých zákazníků (Ahold, Eurovia, Metrostav, GSA, Čepro, Asahi) a pomáháme tam, kde interní IT týmy už nevědí kudy kam.  Servisní tým si drží vysokou technologickou úroveň a je veden skvěle technicky i lidsky fundovaným lídrem.

Jeden z členů týmu se interně posouvá do Delivery části a potřebujeme ho nahradit. Primárně se jedná o orientaci na technologie Sharepoint Server (on-prem, online) z administrátorského pohledu, Windows OS, Active Directory. Výhodou je orientace v prostředí Microsoft Azure.  

Odpovědnost za své zákazníky

Jako člen servisního týmu dostanete přidělené 1-2 zákazníky, kterým budete dělat support v daných technologiích. Je to skvělá příležitost naučit se pracovat lidsky s týmy u zákazníka a vést je k správným a kvalitním řešením. Kvalita a expertíza je to, za co si nás zákazníci platí. 

Tým & Komunikace

V Professional Services je to hlavně o komunikaci mezi jednotlivými členy týmu. Kluci, kteří už tam jsou, denně debatují např o tom, jak vyřešit nějaký zákaznický problém nebo jak připravit skript k automatizaci migrace. Petr (team leader) často s kluky prochází možná řešení, doptává se a nechává je přicházet s vlastními variantami řešení. 

Certifikace

Supportní tým hodně sází na vlastní rozvoj. Je to vlastně nevyhnutností. Při nástupu s vámi Petr nastaví váš individuální kariérní plán na rok, ve kterém budete mít za úlohu složit přibližně 3-4 certifikace. V rámci Mainstreamu nyní vznikají kompetenční komunity se zaměřením na jednotlivé technologie, co je u nás další paralelní cesta vzdělávání. 

 

Kdo je Professional Services Consultant a co dělá

Je to expert naší technické podpory, který nepracuje systémově na velikých projektech, ale reaguje na směs různorodých IT požadavků našich zákazníků. Například:

  • Upgrade aplikací
  • Změny v IT prostředí vzhledem na požadavek zákazníka
  • Jednodušší implementace / menší projekty
  • Denní řešení ticketů

Práce na supportu pak reálně vypadá takhle:

  • Podpora aplikací, serverů a řešení na platformě Microsoft
  • Troubleshooting problémů, návrh a realizace řešení
  • Komunikace se zákazníky a zpracování jejich požadavků
  • Tvorba dokumentace
  • Zajišťování technické podpory systémů a odstraňování chyb
  • Interní testování
  • Spolupráce na firemních projektech

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Administrace Windows Serveru + Active Directory (ideálně 3 roky a více)
  • Administrace Sharepoint Serveru nebo Sharepoint Online 
  • Komunikativnost, abyste se byli schopni bavit ze zákazníky
  • Odpovědnost – „když je někdo odpovědný za splnění konkrétního úkolu, tak ten člověk musí umět zařídit, že se to stane“
  • You need to speak English
  • Zkušenost z větších projektů, ideálně u velkých zákazníků, výhodou

Tým Professional Services

Nabízíme

  • Zaměstnání v inovativní české IT společnosti
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo spolupráce na IČO
  • Práci, ve které se nebudete nudit a velké projekty, na kterých se hodně naučíte
  • Odpovídající platové ohodnocení v rozložení fix + bonus
  • Zaměstnanecké benefity a firemní akce
  • Home office
  • Flexibilní pracovní doba
  • Tým špičkových expertů kolem sebe
  • Ale také tým lidí, co si pomáhají a chodí spolu na pivo
  • Kariérní růst nastavený dle individuálního kariérního plánu
  • Kariérní změnu – možnost přechodu do jiné divize
  • Odborné certifikace
  • Příjemné kanceláře na metru Pankrác

Máte zájem o tuto pozici, kontaktujte nás

* takto označená pole jsou povinná

Nabídka zaměstnání

Společnost Mainstream Technologies, s.r.o. rozšiřuje svůj odborný tým o následující pozice:

Tak co na to říkáte? Líbí se vám to?

Super, napište nám. Do 2 dnů vám zavoláme a radi se s vami setkáme. Možná to bude začátek naší nové společné cesty.

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Chcete Nás slyšet