Backoffice Assistant

V divadle se říká: „Žádná role není malá role“. A o této pozici to platí dvojnásob. Do našeho týmu začínáme hledat někoho, kdo se o nás všechny dobře postará a bude mít pod palcem chod našeho backofficu/recepce (provozní doba od 8:30 do 17:00).

Naše stávající BO asistentka Terka se rozhodla, že odcestuje do Anglie a proto za ní hledáme náhradu.

Mainstream je pohodová parta lidí

Jsme techničtí experti, to jo. O to víc potřebujeme uvolnit ruce s těmi netechnickými věcmi, které prostě jdou lépe někomu jinému. Najdete tady pohodové kluky a holky, kteří za vámi přijdou a požádají vás o pomoc s něčím, s čím si neví rady.

Dva nejdůležitější aspekty – starostlivost a smysl pro detail

Hledáme někoho, kdo rád bytostně pomáhá druhým a baví ho to. Kdo umí vyslechnout zmateného ajťáka a umí mu poradit nebo něco pro něho s úsměvem zařídit. Orientace na detail je pak důležitá proto, abychom se na Vás mohli spolehnout. Budete mít v ruce smlouvy, faktury, kde každá chyba může znamenat mnoho potíží.

No a pak jsou tu technologie

To, že jsme IT firma znamená, že se tady u nás setkáte s různými IT systémy. V mnoha z nich se časem naučíte pracovat, ale určitě byste měli znát Microsoft Office – zvládat práci v Excelu, Wordu a Powerpointu.

 

Tady je pár úkolů, které budete dělat

  • Zvedání telefonů a přijímaní návštěv
  • Budete mít na starosti kuchyňku a její doplňování a také tiskárnu, aby v ní nechyběl papír a tonery
  • Vyřizování příchozí/odchozí pošty, pochůzek a drobných nákupů
  • Přepisování dokumentů, digitalizace dokumentů, zakládání smluv
  • Administrativní podpora týmů
  • Úzká spolupráce s managementem (zařizování letenek, ubytování, dopravy)
  • Plynulý chod recepce

Co byste měli umět

  • Baví vás komunikace a pomáháte druhým
  • Máte smysl pro detail
  • Jste machr v organizaci
  • Jste pozitivní a takřka nic vás nerozhodí
  • Umíte zvládat řídit více věcí najednou (jako žonglování s míči)
  • Není vám cizí práce s počítačem a daty
  • Záleží vám na tom, aby byli lidé kolem vás spokojeni
  • Umíte napsat mail, který má hlavu a patu
  • Angličtinu používáte na denním pořádku
  • Máte řidičský průkaz sk. B

 

Co za to všechno dostanete

  • Startovací pozici ve firmě, která roste
  • Pohodové lidi kolem sebe, kteří si na nic nehrají
  • Dobré ohodnocení + balík benefitů
  • Možnost tvořit – zlepšením a iniciativě se meze nekladou
  • Získáte široký přehled a zkušenosti, které vás připraví na další interní kariérní posun

 

Nabízíme

  • Zaměstnání ve inovativní české IT společnosti
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo spolupráce na živnostenský list
  • Práci, ve které se nebudete nudit
  • Adekvátní platové ohodnocení v rozložení fix + bonus
  • Zaměstnance benefity a firemní akce
  • Možnost práce z domova (home office)
  • Flexibilní pracovní doba
  • Tým špičkových expertů kolem sebe
  • Kariérní růst nastavený dle kariérní stezky
  • Odborné certifikace
  • Příjemné kanceláře na metru Pankrác

Máte zájem o tuto pozici, kontaktujte nás

* takto označená pole jsou povinná

Nabídka zaměstnání

Společnost Mainstream Technologies, s.r.o. rozšiřuje svůj odborný tým o následující pozice:

Tak co na to říkáte? Líbí se vám to?

Super, napište nám. Do 2 dnů vám zavoláme a radi se s vami setkáme. Možná to bude začátek naší nové společné cesty.

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Chcete Nás slyšet