Alenka učí v APAGCoSyst Česká republika

8. září 2020

V průběhu roku 2020 v APAGCoSyst začali používat řešení Microsoft 365 a samozřejmě bylo nutné naučit zaměstnance s novými nástroji pracovat a efektivně je využívat. Společnost hledala řešení, které by bylo uživatelsky přívětivé a poskytovalo zaměstnancům dostatečnou flexibilitu kdy se chtějí vzdělávat, bez toho, že by si museli vybírat konkrétní termíny kurzů. Důležitým kritériem výběru vzdělávacího nástroje byla názorná forma školení, v tomto případě formou videí. A to byl i jeden z důvodů, proč si společnost vybrala vzdělávací aplikaci Alenka.

Blesková implementace

Nasazení Alenky pro 170 zaměstnanců proběhlo vzdáleně. Samotná implementace, i díky integraci aplikace přímo do Microsoft Teams, proběhla během jednoho pracovního dne. Od finální nabídky do dokončení implementace uběhlo pouze deset dnů.

Zaměstnanci aplikaci používají především na pevných počítačích a noteboocích. Někteří ale využívají i možnost procházet si kurzy na mobilním telefonu například při cestě ze zaměstnání.

„Nečekaným akcelerátorem při rozšiřování povědomí o Alence mezi zaměstnanci bylo uzavření škol. Mnoho škol pro distanční výuku používá právě Microsoft Teams a bylo evidentní, jak spousta našich zaměstnanců, rodičů, uvítala možnost se díky Alence „nachytřit“ a obstát tak před svými dětmi se znalostmi získanými právě díky kurzům v Alence. A to byl velký přínos také pro nás. Zaměstnanci totiž začali pracovat s Alenkou, a díky ní také s aplikacemi Microsoft 365, naprosto přirozeně,“ říká Petr Sochor, Global Vice President of Information Technology ve společnosti APAGCoSyst Česká republika.

Na základě výsledků interní zaměstnanecké ankety bylo více než 80 % zaměstnanců s aplikací Alenka spokojeno, a těšilo se na další rozšíření kurzů, jak z oblasti Microsoft 365, tak přidání vlastních firemních školení.

 

Výhody aplikace Alenka pro APAGCoSyst

  • Rychlé a snadné nasazení aplikace všem zaměstnancům.
  • Centrálně spravovaný obsah školení přímo společností Mainstream Technologies, zákazník nemusí řešit aktualizaci materiálů.
  • Snadnější vzdělávání zaměstnanců, všichni mají přístup ke stejným školením, mohou se vzdělávat kdykoliv a odkudkoliv.
  • Zaměstnanci se učí s novými technologiemi pracovat rychleji a efektivněji.
  • Usnadnění práce IT odborníků, kteří nemusí odpovídat na dotazy spojené s používáním M365.
  • Možnost sledovat progres zaměstnanců ve vzdělávání.
  • Možnost doplnit do aplikace vlastní firemní školení.

„Centrálně spravovaný obsah školení v aplikaci Alenka přímo společností Mainstream je opravdu velká výhoda. Interně nemusíme řešit vytváření a nahrávání dalších kurzů, vše se děje naprosto automaticky,“ uvádí Petr Sochor, Global Vice President of Information Technology ve společnosti APAGCoSyst Česká republika, a dodává: „Jako příklad mohu uvést kolegyni, která se na nás obrátila s prosbou, jestli jí pomůžeme s přípravou formuláře v aplikaci Microsoft Forms a vysvětlíme jí, jak se s Formsy pracuje. O deset minut později jsme byli s kolegy překvapeni dalším telefonátem, kdy nám kolegyně oznámila, že už to nemusíme řešit, protože v Alence přibyl další kurz právě na Forms.“

Více se o aplikaci Alenka dozvíte na stránce Vše o Teams www.vseoteams.cz.

 

 

O APAGCoSyst Česká republika

Společnost APAGCoSyst Česká republika dodává elektroniku a osvětlovací díly, hotové výrobky a sestavy pro zákazníky v automobilovém průmyslu a dalších průmyslových odvětvích. Společnost navrhuje design výrobků, vyvíjí a vyrábí produkty podle individuálních návrhů a specifikací. Více informací naleznete na stránce www.apagcosyst.com/czech/.

 

Zákazník APAGCoSyst Česká republika
Popis projektu Dlouhodobá spolupráce na adopci cloudových řešení Microsoft 365

  • Zprovoznění platformy Microsoft 365 v souladu s potřebami a kulturou společnosti APAGCoSyst
  • Spolupráce na adopci aplikací Microsoft 365 zaměstnanci firmy
  • Servisní smlouva na podporu vč. bezpečnosti Microsoft 365
  • Analýza a podpora při migraci e-mailových schránek z Exchange On-Prem do Exchange Online
  • Implementace e-learningové aplikace Alenka
Délka projektu
  • Microsoft 365 – podpora běží
  • Implementace e-learningové aplikace Alenka – 10 dní
Kolika uživatelů se řešení týkalo
  • Adopční služby pro Microsoft 365 – 170 uživatelů v ČR + 70 uživatelů v dalších APAG lokalitách (Švýcarsko, Německo, Kanada)
  • E-learningová aplikace Alenka – 170 uživatelů v ČR
Produkt
  • Microsoft 365
  • Exchange Online
  • E-learningová aplikace Alenka
Výzvy
  • Převzetí již naimplementovaného řešení Microsoft 365 a zprovoznění v souladu s potřebami a kulturou zákazníka
  • Vzdálená práce způsobená pandemii covid-19 v průběhu implementace aplikace Alenka