M365 Týmová spolupráce a komunikace
Díky několikaleté specializaci, našim znalostem a zkušenostem z největších projektů v ČR i v zahraničí, jsme připraveni zrealizovat klíčové projekty pro moderní komunikaci a spolupráci u našich zákazníků. Projekty realizujeme od konzultací, přes dodávku celého řešení na klíč, až po adopční kampaně a změnové řízení. Působíme také na straně zákazníka (např. u projektů řízených a dodávávaných přímo ze strany dodavatele) a prostřednictvím našich projektových manažerů a architektů zajištujeme hladký průběh projektu.
Základní stavební kameny M365



Přínosy pro zákazníka
- Zkušený a znalý tým pro všechny oblasti „stavebních kamenů“
- Vlastní metodika pro nasazení platformy M365
- Zkušenosti z nejvýznamnějších migračních a implementačních projektů
- Realizace projektu od technické konzultace po dodávku na klíč
- Řízení projektu naším projektovým manažerem
Produktový list
Kontaktní formulář
Moderní spolupráce



Přínosy pro zákazníka
- Moderní a přívětivé uživatelské rozhraní intranetu
- Omezení duplicitního ukládání obsahu
- Možnost nasadit intranet v cloudu, on premise, nebo v hybridním scénáři
- Vybudování firemní znalostní databáze
- Low code přístup pro zajištění dlouhodobé udržitelnosti portálu
Produktový list
Kontaktní formulář
Adopce a změnové řízení
Nové technologie, které firmy poskytují svým zaměstnancům, mohou pro zaměstnance znamenat zásadnější změnu ve způsobu jejich práce. Tyto nástroje mají potenciál zaměstnancům práci zjednodušit a zefektivnit. Pokud jsou ale špatně používány nebo jejich uživateli nepochopeny či nepřijaty, mohou mít místo toho negativní dopad jak na fungování, tak spokojenost zaměstnanců. Výše uvedené platí také pro nástroje Microsoft 365, kde například Microsoft Teams není pouze o přijetí nového nástroje, ale také o změně firemní kultury komunikace. V rámci našich adopčních kampaní pomáháme ve firmách s přijetím a využíváním nových technologií a využíváme naše zkušenosti s nasazením Microsoft 365 v největších firmách v ČR.
Stavební kameny každého adopčního projektu: analýza aktuálního stavu a uživatelských potřeb, plánování nejvhodnějšího postupu adopce, příprava textových a video vzdělávacích materiálů, komunikační kampaň a příprava komunikačních materiálů, školení uživatelů.



Přínosy pro zákazníka
- Osvědčený přístup k adopci nástrojů Microsoft 365
- Velmi rychlé nasazení díky předpřipraveným materiálům
- Znalost uživatelských potřeb a scénářů využití Microsoft 365 v jednotlivých odděleních
- Zkušenost s vedením školení v mezinárodních společnostech
- Cílení kampaně na zvýšení uživatelské spokojenosti s nástrojem a jeho celkové využívání v rámci společnosti
Produktový list
Kontaktní formulář
Business aplikace



Přínosy pro zákazníka
- Budování Paperless center s možností vlastní správy a realizace rozvoje klientem
- Integrace formulářových aplikací na interní/externí zdroje dat
- Jednoduché nastavení vlastního vzhledu pro počítače/mobilní zařízení
- Příprava pokročilých workflow (schvalování, zápisy do podnikových systémů)
- Měření výkonnosti procesů pomocí reportů
Produktový list
Kontaktní formulář
Intranet Governance



Přínosy pro zákazníka
- Procesní zajištění kompetenčních center pro týmovou spolupráci
- Governance pro prostředí on premise i cloud
- Procesní a technický model řízení vývoje v intranetu (typy aplikací, způsoby schvalování)
- Pravidla pro globální správu obsahu (centrální metadata, typy obsahu apod.)
- Nastavení procesů správy a údržby prostředí intranetu
Produktový list
Kontaktní formulář
Expertní kompetenční centrum



Přínosy pro zákazníka
- Tým Mainstream disponuje špičkovými odborníky na jednotlivé služby M365
- Sestavení interní Roadmapy adopce služeb M365
- Pravidelné technické workshopy popisující trendy a novinky
- Zaškolení interních pracovníků
- Nastavení provozního modelu M365
Produktový list
Kontaktní formulář
Vzdělávací aplikace Alenka
Cítíte se v cloudu jako v říši divů? Cestu Vám ukáže Alenka v říši Microsoft 365. Alenka je virtuální průvodce světem Microsoft 365. Stejně jako Vy se ze začátku cítila jako v říši divů, postupnými krůčky se z ní ale stal pokročilý uživatel nástrojů Microsoft 365 a nyní Vám sama ukáže, jak naplno využívat jednotlivé aplikace. Alenka je vzdělávací aplikace, která obsahuje kurzy pro práci s jednotlivými nástroji Microsoft 365, především pak pro Teams, OneDrive a Outlook. Dokáže ale poradit i s ostatními aplikacemi jako Stream, Forms či Intune. A co je nejlepší, Alenka má v malíku všechny změny aplikací, její obsah je tak vždy aktuální.



Přínosy pro zákazníka
- Kurzy používání aplikací Microsoft 365 na jednom místě, v jedné aplikaci
- Kurzy pro Teams, OndeDrive, Outlook, Stream, Forms, Intune, další aplikace postupně přibývají
- V aplikaci vždy aktuální obsah kurzů bez nutnosti, aby je zákazník aktualizoval
- Aplikace umístěná přímo do prostředí Teams, které jsou určené pro komunikaci a spolupráci
- Použití aplikace jak na počítači, tak na mobilních zařízeních, uživatelé se mohou vzdělávat kdykoliv a kdekoliv
Produktový list

Produktový list
Kontaktní formulář
Reference
Zaujala Vás naše nabídka
Kontaktní formulář
Chcete Nás slyšet