Zaměstnání

Společnost Mainstream Technologies, s.r.o. rozšiřuje svůj odborný tým o následující pozice:

Nabízíme

  • Zaměstnání ve stabilní české společnosti
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo spolupráce na živnostenský list
  • Perspektivní, zajímavou a odpovědnou práci
  • Adekvátní finanční ohodnocení dle zkušeností uchazeče
  • Zaměstnance benefity a firemní akce
  • Možnost práce z domova (home office)
  • Flexibilní pracovní doma a přátelský kolektiv
  • Možnost kariérního růstu
  • Odborné certifikace společnosti Microsoft
  • Pracoviště v moderních kancelářích v atraktivní lokalitě Prahy 4 - Pankrác s výbornou dostupností autem i MHD
  • Vybrané pracovní pozice vhodné i pro absolventy

Kontaktní informace

Kontakt pro zaslání motivačního dopisu a životopisu:
Klára Helbichová,

Náplň práce

  • Aktivní komunikace se zákazníky zaměřená na platformu Microsoft 365
  • Vytváření a příprava nabídek formou spolupráce s obchodním a technickým týmem
  • Tvorba technických návrhů řešení, architektury, implementace, migrace a troubleshooting platformy Microsoft 365
  • Rozvíjení nových příležitostí a aktivit u významných zákazníků
  • Aktivní zapojení do atraktivních realizačních projektů Microsoft 365

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Hledáme aktivního, spolehlivého a samostatného člověka s organizačními a komunikačními schopnostmi a obchodním talentem
  • Důležitá pro nás je ochota učit se novým věcem, nadšení, orientace na výsledek a kvalitu
  • Znalost platformy Microsoft 365 na úrovni implementace a troubleshootingu
  • Zkušenosti s Active Directory, DHCP, DNS, Windows Server, Exchange Server, síťování, znalost PowerShell výhodou
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů
  • Schopnost prezentovat a obhájit navržené řešení
  • Vlastnictví certifikace Microsoft nebo cloud je výhodou
  • Znalost Anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce

  • Aktivní komunikace se zákazníky zaměřená na platformu Microsoft Server Infrastructure
  • Vytváření a příprava nabídek formou spolupráce s obchodním a technickým týmem
  • Tvorba technických návrhů řešení, architektury, implementace, migrace a troubleshooting Microsoft Server Infrastructure
  • Rozvíjení nových příležitostí a aktivit u významných zákazníků

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Hledáme aktivního, spolehlivého a samostatného člověka s organizačními a komunikačními schopnostmi a obchodním talentem
  • Důležitá pro nás je ochota učit se novým věcem, nadšení, orientace na výsledek a kvalitu
  • Znalost platformy Microsoft Windows Client, Windows Server, Active Directory Services na úrovni implementace, správy a troubleshootingu
  • Znalost všech standardních komponent Windows Server (DNS, DHCP, PKI, RRAS+DirectAccess+802.1x, RDP, Hyper-V, IIS, WSUS, WDS, ADFS + WAP atd.)
  • Zkušenosti s Microsoft Rights Management Services + AD Rights Management Services + Azure Rights Management Services
  • Zkušenosti s Microsoft System Center family produkty (SCOM, SCCM, SCSM, SCOR)
  • Znalost produktů Microsoft Enterprise Mobility Suite, Advanced Threat Analytics a Data Protection Manager
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů
  • Schopnost prezentovat a obhájit navržené řešení
  • Vlastnictví certifikace Microsoft nebo cloud je výhodou
  • Znalost Anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce

  • Každý z lidí v podpoře je odpovědný za spokojenost několika přiřazených zákazníků (z pohledu podpory, tedy naplnění servisních smluv). Tato odpovědnost se v praxi realizuje tak, že daný člověk ví, co má zákazník otevřeno za tikety (obecně se jedná o incidenty či požadavky), řeší je, nebo řeší-li je někdo z kolegů, ví, jaký je stav řešení. Čas od času se se zákazníkem potká, aby udržel osobní kontakt a aby zjistil, zda a jak můžeme zákazníkovi pomoci s řešením věcí, které jsme dosud neznali nebo o nich neměli dosud povědomí a stále j lze zahrnout do oblasti podpory.
  • Komunikativnost jak uvnitř týmu, tak se zákazníky. Uvnitř týmu je to o diskusi s kolegy, proč se něco nedaří, jak by mělo, co pro to lze udělat, požádat kolegy o pomoc a sám pomoc nabídnout. Se zákazníkem je to o udržení spokojenosti. Ne každý incident musí mít řešení (nebo musí mít takové řešení, jaké zákazník očekává), a to je potřeba se zákazníkem umět prodiskutovat a věc uzavřít.
  • Odpovědnost. Když je někdo odpovědný za splnění konkrétního úkolu (tím je obecně třeba spokojenost zákazníka, nebo konkrétněji za provedení práce do daného termínu), tak ten člověk musí umět zařídit, že se to stane. V drtivé většině případů mu k tomu stačí vlastní síly, pokud ne, musí si včas zajistit součinnost kolegů či osob od zákazníka.

Požadovaná kvalifikace

  • Znalost jedné nebo více následujících technologií: System Center Operations Manager, System Center Configuration Manager, Microsoft SharePoint (infrastrukturní znalost) a Office 365.
  • Nutná znalost operačních systémů Windows Server a Active Directory.
  • Důležitá pro nás je ochota učit se novým věcem, nadšení, orientace na výsledek a kvalitu.
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů.
  • Zkouška MCP pro jakýkoli serverový produkt výhodou.
  • Znalost Anglického jazyka na komunikativní úrovni.

Náplň práce

  • Podpora aplikací, serverů a řešení na platformě Microsoft
  • Troubleshooting problémů, návrh a realizace řešení
  • Komunikace se zákazníky a zpracování jejich požadavků
  • Tvorba dokumentace
  • Zajišťování technické podpory systémů a odstraňování chyb
  • Interní testování
  • Spolupráce na firemních projektech

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti se serverovými produkty Microsoft a virtualizací Hyper-V
  • Výhodou zkušenosti s dalšími technologiemi Microsoft jako Azure, System Center, Exchange, SharePoint , Office 365, SQL Server
  • Analytické myšlení, aktivní a samostatný přístup
  • Tvůrčí přístup a chuť podílet se vlastními nápady na rozvoji aplikací a týmu
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů
  • Schopnost rychle se učit a orientovat v novém prostředí
  • Osobní odpovědnost za úspěšný výsledek a kvalitu
  • Vlastnictví certifikace Microsoft je výhodou
  • Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni studia technické dokumentace

Náplň práce

  • Komunikace se zákazníky a mapování jejich požadavků
  • Úzká spolupráce s Business analytikem
  • Koordinace konzultantů a technických specialistů
  • Realizace technických návrhů řešení pro podporu procesů
  • Zajištění dodávek ke klientům

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů
  • Znalost technologie NINTEX workflow a K2 blackpearl
  • Znalost platformy SharePoint, SharePoint Online na úrovni admina
  • Složení alespoň 1 odborné zkoušky na platformu SharePoint
  • Porozumění principům projektového fungování (kvalita, čas, náklady)
  • Schopnost práce v týmu i samostatně
  • Zodpovědnost, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem
  • Praktické zkušenosti v oboru IT minimálně v rozsahu 5 let.
  • Realizace min. 3 velkých IT projektů s hodnotou služeb přes 1 000 000 Kč
  • Kultivovaný projev a vystupování
  • Komunikace v AJ na úrovni běžného rozhovoru se zákazníkem
  • Řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce

  • Komunikace se zákazníky a mapování jejich požadavků
  • Úzká spolupráce s Business analytikem
  • Koordinace konzultantů a technických specialistů
  • Realizace technických návrhů řešení pro podporu procesů
  • Zajištění dodávek ke klientům

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů
  • Porozumění principům projektového fungování (kvalita, čas, náklady)
  • Schopnost práce v týmu i samostatně
  • Praktické zkušenosti s IT (stáž, praxe apod.)
  • Schopnost srozumitelné formulace dotazů, prezentace výsledků práce
  • Zkušenost s business korespondencí
  • Zájem o procesní řízení
  • Zapálení pro věc a ochotu učit se novým věcem
  • Kultivovaný projev a vystupování
  • Komunikace v AJ na úrovni běžného rozhovoru se zákazníkem
  • Řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce

  • Podpora a rozvoj klíčových zákazníků
  • Realizace technických návrhů řešení pro podporu procesů
  • Dodávka technických prací (správa, konfigurace, instalace, rozvoj)

Požadovaná kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Samostatné rozhodování, cílevědomost a proaktivní řešení problémů
  • Znalost platformy SharePoint, SharePoint Online na úrovni admina
  • Složení alespoň 1 odborné zkoušky na platformu SharePoint
  • Porozumění principům projektového fungování (kvalita, čas, náklady)
  • Schopnost práce v týmu i samostatně
  • Zodpovědnost, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem
  • Praktické zkušenosti v oboru IT minimálně v rozsahu 3 let
  • Praktické zkušenosti s platformou Microsoft (Windows server, databáze, IIS)
  • Znalost základů vývoje (Scripty PowerShell, struktura a filozofie custom vývoje)
  • Základní znalost systémové integrace a cloudu
  • Schopnost rychle se učit a orientovat v novém prostředí
  • Osobní odpovědnost za úspěšný výsledek a kvalitu
  • Kultivovaný projev a vystupování
  • Komunikace v AJ na úrovni běžného rozhovoru se zákazníkem
  • Řidičský průkaz skupiny B

Nabídka služeb

Kontakt

Mainstream Technologies, s. r. o.
City Green Court
Hvězdova 1734/2c
140 00 Praha 4


Telefon: +420 702 008 794
E-mail: