Managed Services & Support

Poskytování komplexní IT podpory přináší zákazníkovi jistotu, že v případě potíží se má na koho obrátit, a že se dočká pomoci. Naše znalosti a zkušenosti nám v drtivé většině případů umožňují problém řešit a vyřešit, případně najít vhodné náhradní řešení znamenající obnovu fungování technologie či související služby. Cílem je poskytnout zákazníkovi podporu při řešení incidentů či servisních/změnových požadavků. Požadavky přijímáme nonstop 24×7, a na každý požadavek reagujeme v souladu se smlouvou zahájením jeho řešení. Statisticky zahajujeme 87 % požadavků řešení do jedné hodiny.

Infrastrukturní a aplikační podpora

 

Služby komplexní podpory IT se specializací na platformu Microsoft pro oblast privátního i cloudového prostředí, poskytované v režimu až 24×7.

Active directory

Přínosy pro zákazníka

  • Dedikovaný expertní tým zaměřený pouze na poskytování L2 a L3 podpory
  • Podpora až do úrovně 24×7
  • Konzultace či realizace projektů pod supportními smlouvami

Produktový list

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Skenování zranitelností

Množství práce a odpovědnosti, které leží na každém týmu v oblasti správy zabezpečení, neustále roste. Bohužel správa zabezpečení často končí rezignací, nebo se řeší až po skutečném úniku dat, či průniku do sítě. Proč ale nechávat zbytečně otevřená vrátka? S touto službou vyřešíte bezpečnost rychle a jednoduše a opět získáte kontrolu nad stavem vašeho IT.
Služba je určena každému, kdo chce mít své IT pod kontrolou, a to jak malým firmám s desítkami a stovkami IP zařízení, tak i velkým společnostem s rozsáhlými sítěmi, kde kontroluje desítky tisíc IP prvků typu PC, servery, tiskárny, webkamery, switche, routery, firewally, webové aplikace a podobně.

Přínosy pro zákazníka

  • Zpracování skenu zranitelností do 3 dnů
  • Vyšší efektivita a přesnost odhalených zranitelností a jejich kompletní vizualizace v celé síti včetně používaných aplikacích
  • Reporting optimalizovaný přesně na míru pro klientovo prostředí, výběr kritických zranitelností, postup nápravy i pohled na soulad s bezpečnostními normami (ISO BS, PCI/DSS)
  • Jasný návod, co dělat. To-do list, s konkrétními kroky, který umožní okamžitě řešit nejzásadnější zranitelnosti
  • Mapování všech IP prostředků a jejich shrnutí dle důležitosti, vstup pro Asset Management
  • Naše dlouholeté znalosti a zkušenosti v oblasti IT bezpečnosti a infrastruktury

Proces služby

Příprava na skenování​

Skenování

Vygenerování a úprava reportů​

Předání zákazníkovi​

Debata se zákazníkem

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

SharePoint HealthCheck

Správci IT si často nejsou jistí, v jakém stavu je jejich SharePoint prostředí. Uživatelé se ptají, proč je SharePoint prostředí pomalé, proč nemohou vyhledat některé dokumenty, zda vidí data, která jsou určená pouze pro ně. Tato služba zajistí, že pohled do SharePoint logu už nebude pro administrátory noční můrou. SharePoint HealthCheck poskytuje kompletní rozbor stavu vaší SharePoint farmy z pohledu doporučení Microsoftu, využitelnosti zdrojů hardware a kontroly nastavení celého prostředí.

Přínosy pro zákazníka

  • Zpracování během 3 dnů
  • Vyhledání kritických chyb v prostředí zákazník, upozornění na tyto chyby a pomoc při předcházení fatálního selhání stěžejního firemního systému 
  • Rychlá analýza prostředí zákazníka (během dvou dnů)
  • Workshop s výsledky analýzy, vysvětlení nalezených chyb včetně jejich důsledků
  • Kompletní přehled aktuálního stavu prostředí zákazníka včetně podrobné dokumentace

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Řízení životního cyklu Microsoft 365

Online služby se neustále vyvíjejí, ale málokdo má čas a možnosti sledovat všechny přicházející změny. Přitom online služby z rodiny M365 je nutné řídit. Tato služba nabízí trvalý monitoring aktuálního dění ve světě M365, souhrnný přehled toho podstatného pro konkrétní organizaci a doporučení, jak se na změny připravit. Dále představuje funkce, které stojí za využití, analyzuje zabezpečení prostředí organizace a upozorní na aktuální upozornění (alerty) vydávané společností Microsoft.
Zákazník informace může získat online kanály (email, přístup na portál 365info.expert), prostřednictvím pravidelných měsíčních online workshopů, a případně individuálním měsíčním workshopem.

Podívejte se na portál

Poskytujeme informace včas, přehledně, srozumitelně.

Portál

Přínosy pro zákazníka

  • Služba je založena na sledování aktuálního stavu prostředí M365, jeho vývojové mapy, využívání zákazníkem a alertů publikovaných Microsoftem
  • Z informací od Microsoftu vybíráme pouze ty relevantní pro zákazníka, zpracujeme je do snadno pochopitelné podoby a doplníme informace vycházející z našich znalostí M365
  • Informace
    • Jsou aktuální, zákazník ví, co je nového, zajímavého a co stojí za pozornost
    • Odrážejí stav M365 prostředí a přinášejí doporučení, jak ho spravovat
    • Včas umožní udělat nutné úpravy či změny pro bezproblémový chod
    • Slouží jako podklad pro rozhodování
    • Mají bezpečnostní ráz a mohou mít dopad na nefunkčnost služeb ovlivňujících obchodní činnost firmy
    • Jsou poskytovány elektronickou formou v českém jazyce

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Reference

Zaujala Vás naše nabídka

 

Kontaktní formulář


* takto označená pole jsou povinná

Chcete Nás slyšet